September 4, 2011

Silmapilk, silmi pilgutamata


Veel kaks kildu luuletõlketelgist, mida Carolina Pihelgas ja Hasso Krull Uue Maailma festivalil 3. sept pidasid

Blink

I will overcome you, sky
Face to face eye to eye
I will outstare you

Are you looking at me?
I said are you looking at me?

Your eye, too huge, is busy
with shifting clouds, jet trails,
light and shifting birds at night

I am still looking at you. You
are still looking at everything

Except for me
Except for me
.
.
.
Silmapilgutus

Ma saan sinust jagu, taevas
Näost näkku, silmast silma
Ma vaatan sust kauem

Kas sa vaatad mind?
Ma küsisin, kas sa vaatad mind?

Su silm, hiiglaslik, on ametis
muutlike pilvede, lennukiradade
ja öösiti kergelt tõusvate lindudega

Ma ikka veel vaatan sind. Sa
vaatad ikka veel kõike

Peale minu
Peale minu

No comments:

Post a Comment