July 18, 2011

Sametsilmne

Peaaegu kindlalt on tuvastatud, et minu parim osa päevast on kuuest üheteistkümneni.
Hommikul ärgates olid mu silmad täna-eile kui sametit täis ja liikusid raskelt,
mõni naeraks, kui ma räägiks, millist hingevalu mulle kooli ajal ärkamine põhjustab.
See on südantlõhestav.

Minu tänase päeva skeem on selline:

suur uni + töösund + suur uni + uinak + äratus + palav (uni in disguise) + jalutus + külaskäik + uni = uuuuuuuuuuuuuniiiiiiiii

Linnas mängisid moosekandid viiulil Viktor Tsoid
Viimasel ajal kipuvad noorluuletajad temast luuletusi tegema

Sain vanaema juures vanavanavanavanaema asju näha ja mõnda proovida
Vanavanaema asjad lähevad selga küll, aga ajalugu seljas kanda tundub kuidagi habras. Eriti, kui see on pitsist
Tegelikult ootavad mind kusagil mõtteriiulil mulgi rahvarõivad ka

Meenus aeg, umbes 12selt, kui ma jumaldasin Amberi printse, kolmanda osa nimes on mainitud Ükssarve ja ma armastasin neid, nii see minu kätte sattus ja nii ma ka esimesed osad ostsin ja vanemate riiulist pätsasin. Tegelt need pole lasteraamatud, kui te ei tea. Terve kuueosaline ulmepoliitikat ja palju dimensioone hõlmav sari. Viimase osa sain mingiks sünnipäevaks. Ei või olla, et 12 oligi?

Mitu korda sai pidudel printsi etendatud, sulega baretiga ja puha, põlvpükstes... nüüd tahan baretile mingit sorti kaunistuse teha ja sügisel kandma hakata


Tegelikult tahaks väga mõni päev kellegagi kaltsukates käia, ma ei tea, kas keegi viitsiks.
(Vihjevihjevihje mõnele lugejale, keda ma tunnen ja kellele helistada ei viitsi)
Ma pole Paavlis siiani käinud.
Ja tahaks maskiballi. Kevadel. Täna tuli selline idee...
Oleks see väärt püstitamist? Või liiga keeruline?


Leidsin jube laheda perekonnanime- Kõrevares
Kahju, et sellekandjaid inimesi on
Ann-Lee Kõrevares oleks lahe pseudonüüm

mõigas = vaikiv inimene
murtsik = kuri inimene
näuks = kõhn inimene
nääbastik = kõhetu inimene
rokeldis= püsimatu inimene
tuiskam = tormakas inimene
venudus = aeglane inimene

Väikesest murdesõnastikust ajalehe vahendusel

No comments:

Post a Comment