July 19, 2011

rongid ja pirukad

Mis see on,
mis ärkvel hoiab hinge?
Mis see on, mis elu külge seob?
Nelja seina, nelja silma peod.
Pihkudesse püütud kõrgepinge

Enne veel, kui käsu andnud koit,
lahkud tabamatul tantsusammul
Lumevesi on su lemmiktoit.

Valged õied puhkevad su kannul

Doris Kareva rongiluule 2009

Rongiluule eelmisest suvest

Tasa sõitvas rongis
sumeda sõnaga sõitled
peatuste vahel on vaikus
rammestavsileda koega
kolina mürina keskel
südamevärin on umbes
midagi tõmbab ja tõukab
rahulik rahutus ruttab
minna? või edasi sõita?

Pole just uhke saavutus, aga ega neid uhkeid ei olegi

Rongiluule 2009

I (tsenseeritud)
...
Minul ei ole jumalat
Minu jumal on rongirööpais
kasvav helepunane lill
...
Võililled ei ole päikesed,
kuigi võiksid

II (-mata)

Rong peatub ning niipea kui
seinad tõmbuvad sissepoole

Mida võtta kaasa üksikule saarele?
Ma olen juba siin
hetkeks
toomingad õitsevad

ka üksikul saarel seestpoolt väljapoole?

Pirukad seepärast, et rongi rattad ragisevad on nagu see r-tähe harjutus pirukatest ja porganditest, mida ma pisikesena kogu aeg korrutama pidin. Või tahtsin. Who knows?

Ja mu seinal on sääsk

No comments:

Post a Comment