July 24, 2011

Random facts:
(Suvalised faktid, aga random on nii armas sõna, ilmselt tänu mu varasele obsessionile Amberi printsidega, kes polnud keegi eriti printslikud ja kellest Random tundus mulle kõige normaalsema tavalise inimesena- mängis trumme, sõi, jõi ja laaberdas, armastas pokkerit ja lennukiga sõita. Või oli see õhupalliga? Ning ülejäänud aja oli päris mõistlik inimene)

Islandi pindala on 103 125 km2
Seal elab
318 800 inimest

See on 81 200 vähem kui Tallinnas

Pärast vanglakülastust (mida ma ei kahetse, see oli elamus omaette) ja india toidu manustamist (there's always room for rice) jõudsin Vabaduse väljakule HU? kontserdile ja omaalgatuslikule tuleshow'le. Leslie da Bass, tänan sind HU?-le laulude kirjutamise eest. Üks väheseid eesti popartiste (võib nii öelda?), keda ma austan. Mulle need laulud meeldivad. No päriselt...




Tekkis isu Fast Show üle vaadata
Mu Brilliant!idel puudub piisav entusiasm




4 comments:

  1. Mis ma kuulen, tuleshow? Nagu, poidega ja nii?

    ReplyDelete
  2. nagu nii jah. Aga ei, mitte mina ei teinud seda, kui sa nii aru said :D Ma peaks ehk sõnastust parandama... Teised tegid ja mina vaatasin. Aga lahe oli. Tahaks täiega ise ka uuesti katsetada

    ReplyDelete
  3. Igal juhul on tuli hea. Tuletab meelde, et mul on kuskilt vaja kevlarit omandada, et omale vai valmis meisterdada.

    ReplyDelete
  4. lahe! hakkad tuld tegema? vaiaga, ma mõtlen...
    tahaks ka, aga noh, asju mul pole ja üksi ei julgeks jännata ka. Ma ikka natuke pelgan :)

    ReplyDelete