July 16, 2011

ekstravagantne kivike


Vaevalt õuan ma blogipostituse teha, kui vastused käes:

Rahva Raamatu ajakirjad välgutasid kaanepilte ja juba selge, et "Kääbik" tuleb detsembris 2012 kinno. Nii et mul siiski on midagi oodata. Nojah, oleks ma viitsinud selle arvutisse lüüa, oleks ma teadmise jagu targemaks ikka saanud, aga ajakirjast lugeda on lahedam. Ma loen seal aeg-ajalt kordamööda muusika- ja fimiajakirju. Need on lõbusad.
Kosmoses nägin seninägematuid treilereid ka, kuigi Ameerika "Kolm musketäri" tekitab teatavaid õudusjudinaid- et mis nad nüüd kokku keeravad. (Loodetavasti see ikka on Ameerika oma, ma ei viitsi kontrollida. Oletame). Jah, ma tean et mõnel meist on teatavad eriarvamused "Kolme musketäri" kui terviku väärtuse suhtes, ära pane pahaks :)
Mis ma seal tegin? A vot ütlesin 3D-le aidaa ja vaatasin 2D Potteri ka ära :D
Kahju, et saal nii tühi oli, seal on endiselt mõnus.
Ja me nägime Krusensterni ära!
Tahaks purjekaga sõita
Või jahiga

Kas või aerupaadiga


Vahepeal huvitusin pisut steampunkist,
loen parajasti midagi selle-hõngulist...
Kõik pildid siit

Sweet

juba unustasin eilsed mõtted ära

Hetkel ootavad meeleheitlikult lugemist:
- "Never let me go" 1/3
- "Hingamise kiige" 1/3
- "Linn ja linn" 2/3
- "Changeless" 2/3

And you laws of propery
you free economy
you unending afterthoughts
you could've told me before

Never get so attached to a poem
you forget truth that lacks lyricism;
Never draw so close to the heat
that you forget that you must eat

Joanna Newsom, "En gallop" lyrics

No comments:

Post a Comment