February 9, 2011

Kummitus kummiatb kummutis (mida mul pole)



"To you" by Headless Heroes (cover, sõnadega)
"To you" by I am Kloot

mitte, et ma abielluda tahaks, kuigi sõnad seda kordavad,
see pole kunagi minu unistuste esikümnes olnud :D
aga nonstop mängib peas küll, koolis, kodus...
someone, somewhere, said to me...
I'm neither dead nor tragic...



ahjaa. söök tuli isegi hea ja...
kes seda koolitööd ikka viitsib teha, eks?

taevas mu kuklas on tühi
nagu vaikus
täis ütlemata sõnu,
tihke
ja lubab
veel üht kasutamata kahetsustega päeva

nüüdzest peale annan endale vaikimise lubaduse vähemalt ülepäeva siia midagi... kirjutada? on see õige sõna? võib-olla mitte, aga käib kah...
igatahes, need vähesed, kes teavad, et see nurgatagune üldse olemas on,
võite loota, et ma ehk isegi pean seda lubadust.


No comments:

Post a Comment