February 10, 2011

Ära lükka homse varna asju, mida saab lükata ülehomse varna

Pole kõige parem moto?
Aga oi kui tõsi
Siin ma siis istun ja tegelen aktiivselt asjade edasi lükkamisega
Võiks öelda, et olen oma ala meister Üks paljudest ilmselt

Võeh, kui palju remixe on kõik Röyksoppi lauludest teha viitsinud, et ma neid oma arvutist kustutama peaks. No offense. See pole lihtsalt minu rida. Eriti kui normaalsest loost tõeline tümps on tehtud.

Midagi pole vaja teha (on küll, aga pole piisavalt viimane hetk)
Midagi tahaks teha? (ei teagi, tahaks, peaks, tundub nagu ajutrikk. mingi enesepiinamise vorm. Ei taha, aga tunne on, nagu peaks tahtma. Tahan, aga tunne on, nagu ei oleks õige hetk. Life sure is an interesting thing)

Tahaks... magada ja üles ärgates omada tahet ja soove, et neid siis täide viia, mitte ärgata teades, et kõik mis tuleb, tuleb vastavalt tunniplaanile ja see on veel päeva parim osa, sest õhtuks on kõigest alles vaid hämu ja ähmased meelepildid ning ainuke kauge unistus on tekkidest ja padjakuhjadest ja seegi pole piisavalt ere, et end teostama kutsuda. Edasilükkamine on maailma tuum.


Täna käisin siin.
Koht on ilus, tõsiselt hubane ka. Aga toitu ei soovita eriti, vähemalt neid roogi, mida seni näinud olen.

No comments:

Post a Comment