October 11, 2010

liikluskuubis

Heia, väike sügisene luulepala vahelduseks :)


Seisan toas nagu ristmikul
su silmis põleb punane tuli

Marje Ingel


Miks su pilk on nagu keelusilt?
Nõuan sult kirjalikku südametunnistust!

Tühikutest tehtud müürid ei varise.

Tolmuimeja pole mingi ime.

Tolm ise ehk küll...

Tunnete toimetamisel keemilisse puhastusse läks üks kaotsi

A. Alliksaar


Don't you be a traffic light
with all things not said

you turn to red

Don't you be a traffic light

the Ting Tings


2 comments:

  1. Palun ütle, kust see Alliksaare luul pärit. MIllisest kogust, mis pealkiri?

    Olen otsinud igalt poolt...:(

    Aitähh,
    E

    ReplyDelete
  2. EEe, praegu on pea pool aastat hiljem, ma isegi ei pannud tähele, et kommentaar oli (ma ei tea, kas miski peaks mulle seda ütlema?), aga juhul, kui sa kuidagi tead, et vastati, siis mina sain selle umbes kaheksanda (vb9) klassi Labürindi kirjanudõpikust/lugemikust, aga olen ka oma paksus kollakas Alliksaare kogumikus kohanud (Päikesepillaja vist). Mingi hästi pika luuletuse osake... Rohkem ma aidata ei oska, ise ka ei leiaks ilmselt üles...

    ReplyDelete