September 19, 2010

sunday, my love


jälle kord on käes üks pühapäev.
Ma ei ole kunagi suutnud pühapäevi paika panna, mitte et see just vajalik oleks, aga ikkagi... korraga nii armsad ja närvesöövad, tiksudes hetkhaaval esmaspäevade poole. Ma üritan nädalapäevi mitte diskrimineerida, i really do try, aga asi on lihtsas tões, et hommikune ärkamine is not my cup of tea, as they say. Nii et iga nädalapäev, mil saab ärgata hiljem kui kaheksa, on minu päev. No ja kolmapäev, sest ta on nii armsalt ja segamatult kõige keskel.
Igatahes, täna õhtul on täiesti ebatavaliselt ebaharilikult vaikne ja pime. Täpselt selline, nagu mulle meeldib, ainult tassitäis chaid on puudu... elu on mu aknal võrsuv spinatitaim.

If you took the time to look at all the
signs, you could rest your head just
knowing that all is fine.

lyrics by Hjaltalín

No comments:

Post a Comment