April 1, 2012

A long post with few words and no april's fool at all

Selle asemel, et laupäeval õppida, käisin hoopis Tallinn Music Weeki kontsertil. Nojah, päeval käisin Apollos niisama kuulamas ka ja sain maigu suhu. KOhe tuli soov SÕpruses lisa kuulda ja oli seda väärt. Einar Stray oli päris lahe, meenutas Islandit, kuigi mu lemmiklugu youtube'is ei olnud. Ja Alina Orlova laulis imeliselt. Divers meenutas Mumford & Sons'i, aga päris mõnus oli, kuigi siis ma suht magasin. Kell oli peaaegu kaks ka. Sõpruses oli mõnus, aga istusin üksi, nii et muusika vahepeal polnud muud teha, kui neli lehekülge mate ülesandeid. Ennast ka üllatab, et suurem osa õnnestus igavusest peomeeleolule vaatamata ära lahendada. Midagi on siiski meeles.

Üpris palju on teha,
aga küll kõik kord tehtud saab
ja siis on üks õhtu juures, mida südamesoojaga meenutada.



Vahepeal oli koolis ball. Mulle on need ikka meeldinud, tantsida on lõbus. Ballid teevad korraga õnnelikuks ja nukraks, aga see oli kõige parem neist kolmest, kus ma käinud olen. Depeche Mode'i coveri järgi tantsida on päris tore, mu lemmiklugu ka, kuigi tuleb tunnistada, ma eriti teisi lugusid neilt ei tea, pole nagu kuulama juhtunud.

Ainuke, mis algklasside klassijuhatajal mulle öelda oli oli, et küll ma olen pisike.
Aga ma olen hea meelega pisike :D

Link
ma lihtsalt ei mäleta enam, kust ma need pildid võtsin,
erinevatest tumblritest ja kustveel. Ärga pahaks pange, kui keegi ära tunneb. Mulle lihtsalt meeldivad need.

joonistus on Stella im Hultbergilt
tal on veel igasugu lahedaid pilte



Ma olen iseendaga rahulolematu,
et ma asju ära ei tee.
Terve eelmise nädala oli lihtsalt selline meeleolu.
Aga ükskord saab kõik tehtud
saan kõik tehtud
teen kõik ära.

Ja see ükskord peab tulema varsti


Ja linnud, linnud, linnud



No comments:

Post a Comment