March 27, 2013

Andke andeks



Kelle sa järgmiseks tapma pead?
Vaikuse

(isegi kui selgust ei kuule enam, tuleb uskuda, et ta on alles, seal, kus ta oli varem. Isegi, kui ta ei tule enam su juurde sõnaselgelt ja sulle ei meenu, mida sa teda otsides ja tundes ütlesid, tuleb uskuda, et kui ta oli sinus enne, on ta sinus ka nüüd.)

Vaikus, ma rebin su tükkideks, ma haigutan sinust suurema tüki kui kuu, kui mu luud, mu luukere jalutab minuga koos trepist üles. Mu vaikus sammub üht sammu mu hingetõmmetega, mu vaikus matab mu huuli mu mõtteid mu sõnu. Mu sõnad tantsivad reinlenderit mu sõnad kui tiivad rapsivad vastu mu südameluid.
Sinu, su sõnad su hääletoon on mulle võõrad. Ma tunnen neid läbi teiste, kas tead?
Minu vaikuse noodid on ärevad, praegu nad pekslevad nagu tähed vastu taeva kummuvat võlvi nad plingivad nagu ööde silmad nad rabelevad nagu metsikud kalad. Mu südame ümber on vesi täna, suur ja sügav ja soolane ja mage ja selles on metsikuid kalu, kelletaolisi õngemehed ei näe. Nad on kirevad siredad soomusjad läiklevad ja sillerdavad üksteise ümber ja vahel ja otsivad oma pudemeid kõigest, mu südamest.
Kui ka midagi ei toimu nende sullerdused täidavad kogu ilma mu ümber. Nii pole aega kui muud.
Päike paistab veel ent ma ei vaata talle silma.




No comments:

Post a Comment